موسسه طراحی، چاپ و تبلیغات نگاران از سال 60 فعالیت رسمی و تخصصی خود را در حوزه چاپ و نشر روزنامه و هفته نامه آغاز نموده است. این موسسه از سال 60 تا 77 به مدت 17 سال موفقت به چاپ روزنامه های پیام استان سمنان، عصر سبزوار، پیام شرق، همبستگی و چند هفته نامه دیگر شد. از سال 77 با تغیرات سیاست گذاری موسسه، حوزه فعالیت این موسسه به چاپ و نشر کتاب و سالنامه و تبلیغات تغییر نمود.

 www.vipusb.ir

www.ayandeharmany.ir

گزیده ای از خدمات ما:

 

مشاور و مجری درامور چاپ و تبلیغات، طراحی کامل کمپین و اجرای تمامی اجزای آن شامل تحقیقات بازار، برندسازی، طراحی شعار تبلیغاتی، تهیه سناریو، ساخت تیزر،، طراحی آگهی مطبوعاتی و طراحی کلیه آگهی ها و اوراق چاپی، طراحی و چاپ بیل بورد و استند و اجرای تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه، طراحی و تهیه تندیس ، واردات و پخش هدایای تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، طراحی و چاپ سالنامه، تقویم، دفتر تلفن و .....

 

     برخی از برندهایی که به ما اطمینان کرده اند:

-         بانک آینده

-     بانک اقتصاد نوین

-         دانشگاه سراسری سمنان

-         امور اجتماعی شهرداری تهران بزرگ

-         تعاونی توسعه ابنیه همت

-         شـــرکت کیمیا کار

-         شرکت بنیز تجهیز

-         شرکت نوید تجارت ارسام

-     پژوهشکده وزارت علوم تحقیقات و فناوری

-     شرکت ارج ترابر

-     شرکت چادر ملو

-     شرکت گلف و جنسی

-     شرکت سپاهان همراه

-         نوشابه انرژی زا هایپ

تعرفه چاپ کاتالوگ
 

با توجه به گستردگی شیوه های چاپ افست اختصاصی نظیر سایز، جنس، صحافی و خدمات پس از چاپ مختلفی که می‌توان در نظر گرفت، تهیه لیست قیمت جامع تقریبا امکان پذیر نیست و برای محاسبه قیمت دقیق نیاز به جزئیات می‌باشد، لذا در ادامه قیمت نمونه‌های پیشنهادی ما از انواع چاپ بروشور و کاتالوگ اختصاصی قرار داده شده.

 چاپ کاتالوگ + کاتالوگ تبلیغاتی + ساخت کاتالوگ + نمونه کاتالوگ +طراحی کاتالوگ